Места за сватба в София
Приказен декор за вашето сватбено тържество – това е важна предпоставка за незабравим сватбен ден! Сред съвременната градска среда трудно може да се намери такова място, но ние ви предлагаме да организаме вашата сватба в Комплекс Montecito. Изберете комплекса ни за вашия сватбен ден и ще ви предложим не само уникална обстановка, с ресторант и бална зала и приказен дансинг, но и изискана кухня и в допълнение красива градина и още много други възможности за разнообразяване на сватбеното тържество! Осигуряваме безплатен паркинг и намаления за нощувки за гостите на сватбата в нашия хотел.
Приказен лукс, всичко необходимо за сватбата и почит към народните сватбени традиции
Основната зала на ресторанта, със 180 места, ще ви обгърне с лукс в цвят шампанско на шалтетата за столовете. Можете да изберете цвета на украсата за столовете – панделки в един от следните цветове: зелено с оранжево, тъмнозелено, морскосиньо, розово, златно. Тази украса е към цената на кувертите.
Ще ви осигурим и атрибутите за посрещане на младоженците според българските народни обичаи – бяло платно и менче. За да ви посрещне и изобилие от цветя, ще ви осигурим и високи сатенени стойки.
Балната зала Montecito Hall, с впечатляващи кристални полилеи и таваните с разкошни орнаменти също е на ваше разположение. Площта й е 400 кв.м., а височината – 6,5 метра. Тук разполагаме с 320 места, които са около кръгли маси. Около всяка маса могат да се настанят до 12 души. В центъра на вниманието е специалната маса с 4 места за младоженците и кумовете. Напитките се подреждат на блок маса.
За настроението на всички обикновено се грижи DJ, за когото е осигурен специален кът.
А за да покзавате снимки и клипове, използвайте мултимедията и големия екран, които предоставяме в зала Montecito Hall.
Изнесена церемония в комплекс Montecito
Изнесената церемония е все по-чест избор. Тук ще имате всички условия за провеждането й, като я проведете в лятната градина на комплекса. Тя е със 120 места, разположени в шатри. Гостите ви ще изпият своето питие за „Добре дошли“ и ще участват в изнесената церемония и други ритуали по ваш избор.
Танците са задължителни!
Освен вълнуващия сватбен ритуал, красотата и любовта между младоженците и вкусната кухня, осигурена от майсторите готвачи към комплекса, вашето тържество ще се запомни и с часове танци.
В основната зала има голям дансинг с отворяем покрив, който може да бъде на ваше разположение. Танцуващите ще могат да се наслаждават на откритото небе над дансинга, а гостите, които не танцуват в момента ще могат да се наслаждават на младоженците и гостите, танцуващи под музиката, както и на всички ритуали, провеждани на това централно място.
Важно за желаещите да организират сватбеното си тържество в комплекс Montecito
- Изискване за минимална заетост на залите в почивни дни
Молим да отбележите, че имаме изискване за минимална заетост за сватбени тържества в събота или в неделя, тъй като залите в комплекса с голям капацитет. Изискването е минимум 100 куверта за възрастни за основната зала и миниуму140 куверта за възрастни за Бална зала Montecito Hall.
Ако планирате сватбено тържество в делничен ден, изискването за минимална заетост не важи, ако тези дни не са официални празници или почивни.
Ако планирате сватбено тържество с малко гости, в по-тесен кръг, но в събота или в неделя, молим да се свържете с нас, за да ви предложим индивидуална оферта.
- Допълнително внасяне на алкохолни напитки
Можете допълнително да внесете алкохолни напитки, без да заплащате такса за това.
- Място за пушене
Молим отбележете, че в закритите зали на комплекса не се допуска тютюнопушене. В лятната градина сме обособили кът за пушачи.
- Безплатна нощувка за младоженците и намаления за гостите
Младоженците получават от нас безплатна нощувка в хотел Montecito. За гостите на сватбата хотелът предлага преференциални цени.
Направете запитване чрез имейл, за да ви изготвим оферта
Свържете се с нас, за да отправите запитване за резервация за избраната от вас дата!
Ще ви изпратим подробна оферта и ще организираме вашето уникално и незабравимо сватбено тържество!